Nyårsafton

Idag har vi varit och firat årets sista dag hos mamma. Där var det full rulle med 4 av mina 5 bröder med respektive och barn. Hundar är det ju också en liten hög av. God mat och trevlig stämning kan det bli bättre? Nu är jag extremt släktkär och min familj är det dyrbaraste jag har. Sen gånger då man samlas allihopa så är det som när man var liten igen. Nu finns det ju saker som gör att det inte alls är som när man var ett litet barn. Vi är ju trots allt vuxen och hälften av oss  har barn, men ändå...

Lille E hade jätte roligt när han lekte med mormor, morbröder och kusiner. Han sitter nu och tittar på en film och ska "varva" ner. Vill inte alls lägga sig fast han är super trött och inte alls sovit mycket idag.

Tolvslaget firas hemma. Jag och sambon ska dricka lite och bara njuta av årets sista dag. En liten tur i bastun är också inplanerad. Blir lugnt och lite skönt är det. Imorgon kommer bröderna hit och det blir fullt upp. Men visst är det härligt?


Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0