Lille E och mormor

Det har gått jätte bra för lille E att sova hos mormor. Inga problem alls att somna och sen sov han hela natten fram till halv sju imorse. Så han trivdes som en lite prins där med en massa bus och mys.
Hämtade han runt elva och då hittade jag han i sin mormors knä sovandes. Skönt att veta att det inte är några problem att ha han sovandes borta.

Hur vi har haft det? Vi har haft jätte roligt. Känns verkligen i kroppen idag och man är inte alls van vid detta att gå ut, dricka alkohol och vara vaken länge. Har haft ännu en dag med lite flyt. Hittade inte min telefon, och då jag var beredd på att spärra mitt kort och beställa ett nytt så ringer en vänlig själ och berättar att dom hittat min telefon! En riktig ängel...


Dagens ros självklart till Gerd Englund
som hittade min telefon.

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart Gunilla har bra hand om lille E, hon har ju gjort ett bra jobb med alla egan barn :-)



Hade ni kul? ja såg inte till er på slutet, vi gick väl hem vid 2 tiden tror jag.... känndes inge vidare å vakna imorse ensam med barnen, så lite avis var ja på dej för Edvin sov borta :-)

2008-12-26 @ 15:57:31
URL: http://familjenfrestadius.zoomin.se
Postat av: Nina

Va skönt att det gick bra, och att ni hade kul =)

2008-12-27 @ 20:12:50
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0