Julkort

Håller nu på att göra några jukort. 9 stycken färdig och jag ska göra runt 30... SUCK... Det är såna här gånger jag förbannar mig själv för att jag inte beställer som alla andra. Varför sitta och klippa, limma, måtta, limma, jäklas, limma? Jo för att trots allt är det himla roligt och terapijobb är kanske det jag behöver? Men att jag kom på idén att det ska vara snygga glittersnören på korten? Kunde jag inte komma på något annat som är lite mer jobbigt? Nej jag kunde väl inte det. Med andra ord är det  bara att fortsätta knåpa på medans sambon och lille E ligger och sover...

Kanske för att allt ska bli mycket trevligare ska jag spela julmusik (ett måste vid alla julsaker man gör), tända lite ljus och kanske värma på lite glögg. Det sistnämnda händer bara om jag orkar...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va du är duktig som pysslar för hand, själv har jag varit lat och gjort i photoshop :-S



Appropå glögg så ska jag nog fixa det här med, gu va gott och har en flaska som står och väntar!



Ha en kanon kväll :-)

2008-12-11 @ 21:13:25
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: anette

hejar fin blogg,hoppas allt e bra med er mvh

2008-12-11 @ 22:04:21
URL: http://lifeofnett.blogg.se/
Postat av: Godmother

Nej men Elin. Det är bara mitt kort som är viktigt, resten kan du fuska över, jag lovar :-)

2008-12-12 @ 12:32:45
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0