Härliga sovmorgon!

Imorse kände jag mig (som vanligt) mer död än vanligt när lille E vaknade. Han fick se lite tv sen ville han ha en apelsin. Skalade och delade den och sambon klev upp. Sen tillbaka till sängen, där jag sov till klockan 10! Vaknade till lite ibland, en gång för att sambon kom in och sa att han skulle fara iväg. En gång för att lille E kom och la sig, sen  somnade han med.

Eftersom jag varit så trött ett tag nu kom mamma med vitaminer åt mig igår. Precis det min kropp behöver! Har inte känt sån här trötthet sen jag var gravid och denna gång är det fast jag INTE är gravid. Så jag ska ta dessa vitaminer nu och hoppas på ett underverk!


Kommentarer
Postat av: Åsa Wojtowicz

Hej



Tack för din kommentar!

Jag tycker det ser ut som om jag vinner den fighten :)

Lägger till dig på bloggkoll, din blogg är jättetrevlig.



Åsa

2008-12-17 @ 14:22:35
URL: http://wojtansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0