Halv fem...

Den morgontrötta mamman klev upp halv fem med lille E imorse. Gjorde det inte alls för att jag var pigg, kände mig trött, grinig och irriterad. Och det humöret håller i sig än. Tittade på "Postis Per" 2 gånger. Lille E har inte alls varit trött, utan pigg som liten lärka har han varit. Han har roat sig med medan jag låg på soffan och såg  död ut med att sitta på mitt huvud, dra av mig täcket, ta alla mina kuddar, klättrat på mig och allt annat bus som ett litet barn kan hitta på. Behöver jag berätta att min son är världens charmigaste?

Kommentarer
Postat av: Elenor

Oj vilken morgonpigg liten herre ni har;P

2008-12-16 @ 10:42:52
URL: http://ellepella.blogg.se/
Postat av: Carolina

Oj, uppe tidigt- här hemma blev sonen väckt vid 9-tiden av telefonen! (fast han har feber idag :()

Tack för gissningen i min blogg! :)

2008-12-16 @ 13:32:55
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0