Förra årets julkort...

Detta kort hade vi förra året på julkortet. Kan känna att det var mycket lättare att fota lille E då. Han var bara 6 månader och kunde bara sitta själv korta stunder. Han var lätt att hålla sysselsatt och tyckte att ljuslyktan var hur skoj som hellst. Måste också poängtera att vi gjorde en vit ram kring kortet så min hand syntes nästan inte alls.


Ska sen lägga ut bild på årets kort (vill att dom som ska få kort först ska få vara lite nyfiken). I år var han som sagt en liten stjärngosse och absolut den finaste stjärngosse som finns. Men det var lite svårare att få han att sitta still han är ju trots allt ett litet barn med myror i brallan.

Sen hade jag lite andra visioner om HUR kortet skulle vara än vad vi han med. Hade lite funderingar att knäppa han i en hölada bland en massa hö. Men vilken bonde har en massa "lös-hö" idag? Dom flesta har ju gigantiska jätte höbalar och hur fint blir det? Sen bara det att han kommit på att en kamera är någonting som är roligt och han vill se hur det blev direkt. Det vill säga sekunden innan man överhuvudtaget har hunnit tagit ett kort. Sen att det var problem med stjärngosse klädseln har jag ju redan berättat...

Kommentarer
Postat av: It's a house

Ha ha då vet jag vad jag har att se fram emot vid nästa års julkortsfotografering, lilla T är nämligen 6 mån nu.

2008-12-13 @ 08:23:36
URL: http://itsahouse.blogspot.com
Postat av: linda

vilken sötnos! :-)

Om jag ändå kunde lyckas med ettt sånt fint kort någongång. :-)

2008-12-13 @ 14:57:17
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0