En liten "minisemester" inbokad

Har glömt att berätta att nu är hotell inbokat. Fredag den 19 far våran lilla familj till östersund och ska bo på hotell i 2 nätter. Känns som världens lyx och behövligt efter all stress som är nu dagarna innan jul. Även perfekt då man kan köpa dom sista klapparna. När man kommer hem den 21 så är (i alla fall ska) alla klappar köpta och alla bullar och kakor färdig. Då kan man rikta in sig på roligare saker som att hämta in granen och klä den (det gör jag alltid några dagar innan jul). Ska  bli spännande att se hur länge den får stå ifred utan att lille E är och klänger och leker med den.

Tillbaka till våran lilla minisemester nu. Vi åker själv eftersom Erik och Helen inte kunde den helgen. Det var meningen att vi skulle åka helgen innan, men eftersom vi kom på det sent och när man är två familjer som försöker komma fram till EN helg som passar båda så vart hotellet fullbokat. Men vi kommer nog att ha lika trevligt själv. Bada, äta och shoppa är det som står på planeringen. Måste jag berätta hur mycket jag ser fram emot denna lilla minisemester?

Kommentarer
Postat av: mobbo

Vi fundera på om vi ska ta in på färnlöfs några nätter, efter en hård shopping tur i Ramsele.

Skulle vara skönt att komma bort en sväng :)

2008-12-04 @ 23:23:46
Postat av: Jenny

Åh låter jätte härligt, hoppas ni får en kanon weekend, perfekt att stressa ner innan jul! Andreas vill hinna med så mycket som möjligt innan jag börjar jobba efter nyår och han ska vara pappaledig med Astrid så innan dess kommer vi inte hinna iväg men vi har planerat en weekend i vår till någon större huvudstad i Europa så det hoppas jag verkligen blir av.



Hoppas ni får en kanondag i dag! Många kramar!

2008-12-05 @ 11:12:53
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0