En julklapp till färdig..

Igår kväll hamnade jag som vanligt framför datorn. Är ju inte alls färdig med mina julklappar, så det blir mycket "julklapps-inpiration" man söker. Var ute på Tradera och höll nästan på att göra av med en massa pengar. Sista sekunden så vart jag överbjuden. Glad är nog både min sambo och plånboken för det.

I alla fall så hittade jag en Postis Per bok. Började söka på alla sidor som säljer böcker, men boken verkade vara slutsåld överallt. Och var den inte slutsåld så hade den slutat att tillverkats. Jaha, och begagnat är ju inte lika roligt att göra en klapp av. Nu tror jag inte att lille E ser skillnad på en ny eller en använd bok. 10 minuter i hans ägo så är den ju använd. Men ändå, det är ju själva tanken.

Till sist hittade jag den. Postis Per - En dag på jobbet.

(Hoppas bara att det inte är nåt tekninskt fel som det vart när jag beställde vattenpumpen till bilen. För i så fall ska jag ha boken i veckan. Vilket betyder att jag är en julklapp närmare julafton!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0