Den morgontrötta mamman...

Idag klev jag och lille Eupp klockan fyra. Det är otroligt tidigt för dom flesta familjer, men här börjar det mer eller mindre bli en vardag. Lille E är vaken och pigg den tiden. Leka fanns inte på schemat att jag skulle orka. Efter att ha sett "Postis Per" två gånger var jag riktigt less på den. Skulle försöka läsa en tidning som slutade med att lille E tog den av mig och skulle titta i. Den tiden på morgonen är man inte alls sugen på att stimulera ett litte barn så den är nöjd, något som man annars på dagen gör gärna. Ställde mig istället och kokade gröt klockan halv sex, så där satt vi och myste med grötfrukost och tända ljus och ett huvud som var helt tomt av trötthet.

När sen min sambo klev upp klockan sju så skyndade jag mig och tog sängen. Efter en stund kom lille E med och sen sov vi en timme innan svärmor kom och väckte upp oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0