Besök av kusin

Nu har "mobbo" och lille Albin varit på besök till lille Es förtjusning. Han slet ut båda sina leksaksbackar ut till köket, något som han aldrig gör. Visst att han bär ut en massa leksaker, men som sagt aldrig backarna. Men det var nog för att jag ville att han skulle hämta en liten leksak till Albin.

Albin fick som vanligt både puss och blev klappad på huvudet av lille E. Själv satt jag och sytade en massa. Så mysigt med en liten bebis som sitter och gnager på händerna och är intresserad av allt nytt som händer OCH som sitter still i knä. Nu är det ju inte alls länge sen lille E var så liten, men alla mammor förstår vad jag menar när jag använder meningen "man glömmer ju så fort"....


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ja det hade inte varit helt fel. Men du, angående tröttheten. Jag tycker att du borde köpa "Rosenrot" och prova. Det är mot trötthet och ska pigga upp. Dom flesta tycker att dom hjälper, inge vidare för mig. Men det kanske är värt ett försök? Söta bilder på våra hjärtan också :) Kram!

2008-12-17 @ 16:52:31
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja han kan nog få det på nyår, jag tror att vi skulle till Ramsele. Med mig är det bara bra förutom att jag får problem med foglossningar när jag står för mycket. Försöker sitta mycket men det är ganska mycket på jobbet så man hinner ju inte det. Magen växer inte mycket.

2008-12-17 @ 18:43:50
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0