Vinteroverall!

Äntligen har jag fått tag på en overall till Edvin! Gjorde dessutom ett fynd och det är ju alltid lika roligt!
Det vart en Arctic Kid som jag köpte på tradera för bara 125 kronor. Den var bara använd ca 5 gånger så den är i nyskick. Och jag måste erkänna att man mår lika bra varje gång man gör ett fynd. Läste runt om märket också, och dom som haft den har varit nöjd. Så jag tror att den kommer att bli bra. Det som är viktigt är ju absolut att han kommer att vara varm och torr i den.




Idag har jag suttit och pluggat. Måste plugga som ett liten galning för jag hoppas att det dblir sundsvall på onsdag *håller tummar hårt*. Martin måste ha mer färg till tunnan sin, och jag hoppas att han inte hittar nån som ska på jula nånting. För annars blir det lite mer shopping ÄLSKAR!
Sen har jag och Edvin varit till mamma. Vi åt middag där, vart våffler och jordgubbssylt. Det är alltid lika trevligt att hälsa på mamma. Hon har så fint i huset, fick se hennes nyinköpta utemöbler på hennes nymålade altan med. Vart ju hur fint som hellst. Skulle också vilja ha en altan med en hammock i som man kan ligga och mysa i.

Imorgon blir det nya friska tag med att sitta och plugga. Sen funderar jag på att fara och väga Edvin när jag hämtat han hos dagmamma. Var ett tag sen nu, och jag har ingen aning om vad han kan väga nu. Men jag tycker att han börjar bli ganska tung lill-prinsen min!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ska ni till Vilhelmina med i helgen?

2008-08-26 @ 08:07:02
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0