Städa eller inte städa...

Sitter nu och grunnar på den stora fråga städa eller inte städa? Men det blir nog det första, för att golvet är i behov att dammsugas och skuras (iaf i köket där Edvin spillt saft överallt och ingenstans och överallt). Skulle behöva tvätta en maskin också, men det är så jobbigt när man inte kan hänga ut tvätten och nere i källaren tar det sån lång tid att torka. Få se hur jag gör...

Var och hälsade på Annelie idag och Edvin var livlig som vanligt *skratt* Skvallrade om smått och gott. Det är konstigt att varje gång man kommer in i detta hus så känner man sig som hemma. Minns när jag var liten var jag nästan där lika mycket som jag var hemma. Det var ju så mycket roligare här i ovanmo, mer lekställen och inga av mina bröder (vad kan en liten flicka mer begära?) *skrattar*


Mammas snygging!



Edvin sitter nu och läser en bok. Han är en riktig liten "bokmal" som mamma. Så mysigt nu när han kryper upp i knät med en bok och vill att man ska bläddra och kolla med han. Är ju med i Go´boken en bokklubb att rekomendera! Men tror att jag ska säga upp mig, han har så många böcker nu. Men han har ingen riktig favorit, utan han kollar i alla lika intresserat.

Nej, kanske lika bra att börja nån gång så jag får det bortgjort. Ska ju kika på filmen Tristan och Isolde ikväll med och då vill jag ha alla sysslor gjorda så man bara kan mysa ner sig i soffan!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jo vi är hemma på tisdag. Vi åker hem imorgon

2008-08-09 @ 11:40:33
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0