Punktering.... SUCK!

Idag när Martin och Edvin tog min bil för att fara till sel fram och åter så upptäckte han att jag hade punktering!
Lite less men samtidigt glad att det var Martin som körde och inte jag. Tänk om jag inte upptäckt det?
Jaja, måste på vulken imorgon och köpa en ny slang och be till gud att det räcker så att jag inte behöver köpa ett nytt däck. Har inte råd nu efter semestern...

Till råga på allt så känner jag mig lite förkyld med. Har kurerat med echinagard som är helt toppen mot förkylning! Ska ta mina droppar gånger flera idag. Och hoppas att förkylningen inte blir värre.


Räddaren i nöden



Nej, ska väl göra mig i ordning. Måste på byn och hämta ut mitt paket (som förhoppningsvis har kommit, har iaf fått ett till sms-avi) och köpa balsam som är helt slut hemma. Tänkte att jag skulle förbi mormor och hälsa på med. Måste lämna lite papper på nipgården också så jag tänkte ta 2 flugor i en smäll.....

Nej, nu ska jag byta blöja på Edvin sen byta om och promenera iväg...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej!

Tråkigt med punktering. Vi åker inget till Sundsvall i veckan, vi kom på att vi ska åka till Luleå. Men vi kan ju hitta på nåt veckan efter det kanske. Kram

2008-08-03 @ 12:21:51
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hur gick det med däcket?

2008-08-04 @ 18:47:12
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0