Presenter

Idag kom min älskade mamma förbi med presenter till mig, jag hade ju nämligen namnsdag igår!
Fick en massa produkter från ACO, precis det jag behövde. TACK MAMMA!


Min namnsdags-present



Blir inge näsåker för oss idag. Så trist väder ute, men känner att jag behöver hitta på nåt annat istället. Inte roligt att sitta inne med en trotsig 1-åring som blir less inne. Han tycker att allt är tråkigt och trist och går och gör en massa bus istället...
Vet bara inte vad man ska hitta på när det är regn och rusk ute... SUCK!

Kommentarer
Postat av: matilda

tack! o grattis på namnsdagen i efterskott då ;) alltid mysigt med hudvårdsprodukter

2008-08-01 @ 17:19:45
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Lena

Har nu en ny blogg... så du vet ;)



Och grattis i efterskott gumman! Ses om nån vecka. Kram

2008-08-01 @ 19:21:32
URL: http://axelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0