Plugga...SUCK

Måste försäka sätta mig ner och plugga, men känner mig noll motiverad. Så jobbigt att ta tag i saker när man inte känner lust till det alls och hellst bara vill fly! Men jag vet att jag MÅSTE sätta mig ner och plugga de tsista så jag kan maila iväg det till läraren. Ok, det är inte mycket jag har kvar men jobbigt känns det ändå.
Edvin är hos dagmamma, han vinkade och gav mig slängpussar när jag gick *sötnosen* Sen hämtar jag han runt 2 skulle jag tro. Han ska äta och sova, sen ringer hon när han vaknat. Så jag har ju några timmar på mig att göra klart jobbet....suck....

Nej, ska ringa till nipgården och ställa frågor kring företagshälsovården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0