"Normalkurva"

Idag har jag varit och vägt Edvin. Nu väger han 11220g och är 83cm lång. Så skönt att han äntligen har kommit upp på "normalkurvan" i vikt. Han har alltid varit under på vikten och över på längden, lång och smärt.

Sen for vi med Lena och Axel och fikade. Vart en torr, hårt smörgås och en torr, hård kanelbulle. Inte världens godaste, men det gick ner för jag var riktigt hungrig. Att jag aldrig lär mig äta lunch när jag är själv hemma!

Ringde till min lärare idag med. Vart lite orolig när jag såg en uppgift som det ska vara diskussion på fredag, och då är ju jag inte där! Men ska ta det på tisdag istället med henne, skönt att sitta själv med läraren och prata. Sen frågade jag om hon fick in mina arbeten i fredas, och det hade hon. Och jag behövde inte kompletera nåt *skönt* Alltid svårt att komma igång med HUR man ska skriva när man varit ifrån skolan ett tag. Men än så länge (vill säga denna vecka) har ju gått bra.

Kommentarer
Postat av: Victoria

japp vi åker dit på lördag

2008-08-26 @ 21:20:44
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0