Meandi höstens kollektion!

Nu har jag spanat in den nya kollektionen.
Hittade lite som jag skulle vilja köpa, men får se hur det blir med det. Dom har iaf kommit med en kanonsöt byxset till bebisar.


Canvasbyxa




Snygga jeans, skulle passa Edvin jätte bra!




Söt baströja som passar till det mesta




Tuff tröja




Om jag skulle få en/haft en bebis skulle jag köpa denna direkt!




Fina kläder, men som vanligt så är dom dyr. Man får se om man köper några byxor annars blir det kanske nån tröja iaf?



Fick min mascara idag och är supernöjd med den!





Kommentarer
Postat av: Victoria

kommer ni hit imorgon?

2008-08-11 @ 15:04:49
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0