Lekkompis

Idag har Tommy och Karin och hennes familj varit på besök. Ollie var med också så Edvin fick en kompis att leka med. Var lite nervös över att  han skulle vara en liten bortskämd unge som skulle ha alla sina leksaker ifred, han är ju inte så van att det är barn här och leker med HANS leksaker. Minns när Felicia var här så grinade han sig igenom besöket, och när Axel har lekt så har han inte heller varit överlycklig. Han som i vanliga fall tycker mycket om Axel. Men det gick jätte bra, han tom ville att Ollie skulle leka med hans saker. Så söt!


Mammas ängel



 

Edvin och Ollie leker i sandlådan



Ollie lånar Edvins bil




Allihopa




Annars har det varit en lugn dag. Sorterat lite kort och satt in i album (men har mycket kvar), fyllt i Edvins "Min första bok" , satt lite blomskott, vattnat blommorna och mitt grönsaksland, pratat med Lena i telefon. Tänkte att jag skicka henne att köpa en ny höstmössa åt Edvin från pop. Men jag vet inte vilken färg jag ska välja. Måste iaf mäta hans huvud först så att jag får rätt storlek. Lite svårt att sitta här när hon är i gävle och säga storlek, så vi kom fram till att det var det smartaste. Lite sugen på att skicka henne att köpa lite byxor också, behövs nu när han har börjat att växa ur dom han har. Men jag måste fundera på det lite och tänka över om jag har ekonomi för det nu (den tråkigaste funderingen man har).

Fick tidningen drömhus och trädgård idag. Jag verkligen ÄLSKAR denna tidning. Namnet drömhus stämmer så bra in på den. Man kan verkligen drömma sig bort när man ser dessa stora herrgårdar som är så fint inuti. Den ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med och drömma mig bort om ett hus som jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0