Inspiration?

Sitter och försöker hitta inspiration till att orka skriva om kontakteksem. Längtar till nästa vecka då denna kurs är slut och jag börjar med nästa. Arbetsmiljö är INTE roligt, tråkigt med lagar. Men som sagt snart är jag klar med mina arbeten och en ny kurs börjar!

Idag när jag lämnade Edvin hos dagmamma vart han jätte ledsen. Va jobbigt det vart! Är ju inte van att han blir så, han har aldrig reagerat så förut och har ingen aning om varför han gjorde det nu. Igår var det tvärtom. Han var så mycket mer intresserad av alla leksaker och alla sina kompisar så han hade nästan inte tid att vinka till mig. Sen när jag skulle hämta han så ville han inte hem. Men det var nog nåt som gick över fort, Ragnhild är ju så himla van vid barn och Edvin har aldrig varit långsur förut.

Nej, tillbaka till lagar och kontakteksem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0