Ikväll

Ikväll blir det en lugn kväll. Ska nog se en film european gigolo blir det nog. En rolig film med min humor.
Vi tänkte mysa med lite blåbärspaj och synda lite så här Martins sista dag innan arbete. Men efter laxen är vi alldeles för mätt för det.







Måste ju läga sig i tid med. Jag vet inte riktigt när jag far till solle heller, men det blir på förmiddan nån gång så jag måste kliva upp i tid. Lättast är det ju att fara när Edvin sover så att han inte blir så tjurig i bilen.
Tänkte om man far lite tidigare kanske man hinner svänga förbi mitt gamla jobb och säga hej innan man ska vidare. Måste ju visa upp min lille prins för mina gamla arbetskamrater.

Ikväll har Edvin varit lite tjurig. Han kan bli det regninga dagar då det inte händer så mycket. Bara att få på han pyjamasen var allt annat än enkelt. Men när jag och Martin hjälptes åt så gick det bra.
Han fick tag på min ansiktskräm med ikväll och liten härmapa som han är så slutade det att han smetat in både ansikte och hår *skrattar*
Det nyaste han lärt sig är att ryta som en tiger. Han har en pekbok med djurungar och där i finns det en tiger. Han älskar att sitta och titta på den bilden och så morrar och ryter han. Och självklart säger han Tiii Tiii (betyder Tiger) när han ser den.

Nej, nu ska jag göra mig en smörgås ´säga till Martin att vi ska se film och mysa ner mig i soffan *härligt*

Kommentarer
Postat av: cammie

tack sweety* filmen är bra :)

2008-08-11 @ 20:42:46
URL: http://silverkiss.blogg.se/
Postat av: Therese

skrattar Ja barn är helt otroliga & så fort de kan lära sig att ta efter, men de ger även en otroligt många goda skratt.



Hoppas du får en bra dag!

2008-08-12 @ 01:40:46
URL: http://persson850710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0