Hoppas

Hoppas att mitt paket kanske kommer idag. Är som ett litet barn inför julafton varje gång jag bestället nånting. Hellst skulle jag vilja att brevbäraren står och knackar på dörren så fort jag skickat iväg en beställning *skratt*

Regningt och tråkigt är det idag, så det blir en slappardag inne. Edvin har poppat sin skiva här på morgonen, och hellst vill han höra sin favoritlåt med Trazan och Banarnde - Vill va som du en låt som han aldrig lyssnar på. Och nu börjar han kunna med stereon så ma slipper springa och hjälpa han hela tiden. Min pojke börjar bli stor!

Nu hör man att Edvin härmar en mer och mer när det gäller att prata. När jag sa sluta åt Lippe i morse hör jag en röst bredvid mig luta *så gulligt* Sen härmar han djuren i sin pekbok om djurens ungar. Hunden, tigern och katten är dom djur han härmar mest. Och han säger tiiigr när han tittar på tigern. Hunden härmar han mest och det gör han varje gång han ser en bild på en hund!


En av Edvins alla favoritböcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0