Birsta-City *I love*

Idag har vi varit i sundsvall och shoppat jag, Martin och Edvin. Vart en hel del inköp och jag är så nöjd över det jag hittat!

Åt Edvin blev det från polarn och pyret 2 par tröjor, 1 par byxor och 1 par "långkallingar". Sen in på HM och köpte 2 baströjor och 1 par strumpbyxor.
Till mig hittade jag 1 lång tröja på BikBok, 1 lång lite tjockare tröja på Vero Moda och så fyndade jag 1 Puma tröja för endast 290 kr!

Sen vart det en hel del småsaker som hakklapp, spargris till Edvin och krokar som Martin ska ha i bastun. Blöjor och tvättlappar från Willys (är ett måste när man är där för man sparar HUR mycket pengar som hellst på det!).

Nu är man ganska trött efter denna heldag. Men har iaf hunnit dammsuga och diska sen jag kom hem. Skönt, då är det mindre göra imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0