3 år!

Idag är det 3 år sen jag och Martin vart ihop. Så idag var jag kanske en av världens gulligaste flickvänner/sambo och hade köpt både present och blommor. Nånting han inte alls hade förväntat sig! Hade köpt en tavla som symboliserar "familj". Tycker själv att den var jätte fin och eftersom jag tycker om min lilla familj så var det en passande present på våran års-dag.



Presenten jag gav till Martin



Otroligt ändå vad fort tiden går. Om man tänker tillbaka 3 år så känns det inte så länge sen. Men mycket har vi hunnit med, och världens bästa Edvin har vi fått!

Annars har det varit en lugn dag idag. Jobbat mellan 7-12 och som vanligt var det lugnt på jobbet. Martin for med Edvin till dagmamma och lämnade han där, så idag har han varit själv där i 2 timmar. Fick äta lunch också, och det hade inte varit några bekymmer alls. När Martin hade gått hade Edvin vinkat efter han och tyckte inte alls att det var jobbigt att pappa lämnade  han. När jag kom så stod han i rummet och sa hejhejhej men hade inte bråttom hem. Men trött var han! Somnade i bilen direkt när vi for därifrån! Imorgon ska han vara själv hela tiden, men det kommer inte heller att bli några problem. Så skönt att han trivs som fisken i vattnet. Lugnt och skönt då det bara är 4 barn, och då är en jämngammal med Edvin.
Lena och Axel var förbi med. Roligt att se hur stor lille Axel blivit. Länge sen man såg han nu! Ålade runt snabbt och det gjorde han inte sist jag såg han. Edvin var söt och kom med lite leksaker till han *snäll killen mammas* Kanske jag och Lena ska ta upp våra promenader igen? Vi måste ju träna lite inför gympan som säkert börjar snart *skrattar*
Och nu ikväll har vi ätit lax och potatisgratäng. Inte nyttigt men gott! Måste ju lyxa till lite när man firar 3 år!

Älskar Martin och våran lilla familj!


Kommentarer
Postat av: Godmother

GUD VILKEN FIN TAVLA!

2008-08-21 @ 22:34:09
URL: http://c0mmentarius.wordpress.com
Postat av: AKP

Gud vilken superfin tavla!!

2008-08-22 @ 21:40:58
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0