Vilhelmina...

Idag ska jag och Edvin fara till vilhelmina och sova över där tills imorgon. Lilla Evelina har ju som sagt fyllt 4 år i veckan, så det blir barnkalas imorgon. Ska bli roligt att fara och hälsa på käre bror med familj igen, för det var länge sedan man var där. Har inte varit där sen Patrick fyllde år i augusti, alldeles för länge sen med andra ord. Var och handlade en present igår till Patrick med eftersom vi brukar göra så att får den ena får den andre med. Men jag tror att det är sista året jag gör så nu eftersom jag tycker att han börjar bli så stor nu. Köpte iaf en hellikoter som man kunde dra igång så den flyger, tycker själv att den såg lite rolig ut *skratt*

Igår var jag och Lena som sagt och gick en lång promenad, vi gick hemifrån mig upp på byn och sen hem igen. Riktigt skönt att vara ute och njuta av det härliga vårvädret. Och eftersom det är långa uppförsbackar både dit och hem så måste man försöka se det positiva att det tar på magmusklerna ;-) Var på sockerbagaren med och åt en jätte god bakad potatis + att en god negerboll (jag säger fortfarande det ordet fast det heter chokladboll nu) och den var minst lika god....

Tänkte gå en promenad nu med, men Edvin somnade på en gång. Han bara komma nerför bron så sov han, så då tänkte jag kanske hinna städa och packa lite innan han vaknar för lunch. Ska gå sen istället en sväng. Edvin brukar tycka att det är roligt att sitta upp i vagnen och titta så det kan bli skönt.

Skulle behöva köpa en ny vårjacka. Hittade en jag vill ha, men den är för dyr för min plånbok. Orkar inte vänta heller till man får tillbaka på skatten, så jag vet inte hur jag ska lösa detta problem. Men man får försöka komma på nåt, eller kanske spara? Det är ju nåt som jag verkligen måste lära mig känner jag, men förhoppningsvis kan jag det en dag....

image78
Jackan jag vill ha

Hittade en sida med jätte snygga barnkläder med, och som vanligt hittade jag hur mycket som hellst till Edvin. Men samma sak där, alldeles för dyrt för min plånbok. Men lill-hjärtat skulle iaf vara jätte fin i dessa kläder... *drömmer*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0