Vårtecken

Idag har jag och Edvin varit på kyrkis och lekt, och han blir bara tuffare och tuffare där. Och eftersom Martins bil är trasig så skjutsade han upp oss i morse, sen gick vi hem. Passar perfekt eftersom Edvin är så trött efter att ha lekt så fick han sova. For in en sväng till Anders för att leta efter klossarna som jag hade när jag var liten, men hittade dom inte. Tycker att jag letade överallt. Antagligen har dom blivit slängd för jag tror att dom låg i påse som mest troligt också var ihopknuten. Men ska ta dom klossar som finns hemma hos mormor istället, för det är ju inte så ofta hon har besök av barn så det känns som att hon inte har nån större användning av dom...
På vägen hem såg jag alla små vårtecken som dyker upp. Alla små bara fläckar runt träd och hus blir man så glad av att se, äntligen har vi kanske barbacke här med snart? Såg både tofsvipor och storspovar här i ovanmo på lägdan, men det är ju så synd om dom eftersom det finns ju inte så mycket mat åt dom än....

Idag är också första dagen som jag hängt ut tvätten efter vintern! HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0