Valborg

Idag är det sista april och kanonväder ute *härligt*

Ska bara ta det lugnt nu på dagen, jag har inte tagit på mig stegräknaren för jag ska ha en vilodag känner att min kropp kanske behöver det. Så jag ska bara gå hemma och mysa med Edvin. Ska försöka vara ute så mycket som möjligt, men önskar att jag hade ett par galonbyxor till han + vantar så att han kan få krypa runt på gräset. Men ska försöka fixa det på annat sätt. Man ser att han gärna vill krypa ut när man har en dörr öppen, sen nog väldigt spännande ut med den stora världen ute :-)

Ikväll ska vi till Lena och Andreas på middag, så vi ska både äta och dricka gott *I like* Sen ska vi på majbrasan i edsele, och det kommer att bli spännande att se hur Edvin och Axel reagerar på den och alla raketer och smällare som kommer att vara. Antar att dom små sociala killaren kommer att älska det!



Edvin och Axel på sockerbagar´n

Älskar att stå själv och tycker att han är bäst i världen (och det är han ABSOLUT!)

Testar pappas hörselkåpor när vi är på hans jobb och hälsar på....

Igår när jag pratade med Linda i telefonen så fick Edvin ett av sina raserianfall, vet inte om det berodde på att han vill ha telefonen eller om han vill ha hem Linda *pikar till gudmor så hon kommer hem snart* Men elak var han iaf. Min annars så lugna, snälla, glada son var som förbytt. Har han fått mitt humör? Hoppas inte det... Men när han såg att jag skulle koka välling, så vart han lika nöjd som han alltid brukar vara....

Nej, som vanligt ska jag hoppa in i duschen nu så jag hinner med lite medans lill-hjärtat ligger ute och sover....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0