Tragedin i Arboga

Jag var inne och läste aftonbladet nu om Tragedin i Arboga som jag gör varje dag. Nu har mamman börjat fråga efter sina barn för hon vet ännu inte att dom dog. Jag lider verkligen med denna familj och jag hoppas att dom snart får fast den människa som har gjort det. Att döda två små barn är en helt oförlåtlig sak! Tänk denna unga mamma när hon får reda på att hennes två små älsklingar inte längre lever, pga mest troligen att en psykiskt sjuk kvinna är "kär" (eller vad man ska kalla det) i hennes sambo. Det kommer verkligen att rasera hennes värld. Jag kan inte ens försöka tänka mig in i den situationen, för när man fått barn inser man verkligen att det finns en människa på den jord som betyder ALLT för en. En liten människa man skulle kunna offra sig för och som man aldrig vill förlora! Och hon har förlorat båda två på ett grymt sätt. Ihjälslagen i hallen med en hammare. Önskar att det fanns dödsstraff och ett helvete. För att det är bara det straffet en människa som denna mördare förtjänar!


Kommentarer
Postat av: Lena

Håller verkligen med dig.... Sånt här får bara inte hända... Vart är världen på väg? Skrämmande.. Hoppas att denna vidriga människa åker fast.

Två små oskyldiga barn .... hur detta än slutar så får denna mamma aldrig tillbaka sina älskade barn, hon får aldrig mer hålla om dom! Det är det hemskaste av allt.

2008-04-04 @ 23:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0