Me and i party

Ikväll har jag varit på me and i party igen och denna gång shoppade jag ett par röda knickers och en t-shirt till Edvin. Han kommer att bli sååå snygg i sommar med kläderna :-)


Kläderna jag har beställt

I helgen har jag och Edvin varit i vilhelmina på barnkalas. Har varit så skönt att kommit bort ett tag igen och myst med käre bror och hans familj. Edvin är ju som mig och älskar att vara ute i farten och då det händer saker. Märkte också att Edvin ska äta allt som jag äter, och nöjer sig inte längre med sina smörgåsrån. För nu har han kommit på att det jag äter till kaffet smakar myyycket godare. Men som tur är så lyckades jag stoppa han så gott det gick från kakor och tårta (men lite fick han smaka) eftersom han fick en banan istället. Och det är ju bland det godaste han vet.
Träffade lilla Saga med, och hon och Edvin var så söt för dom kramades flera ggr. Och det var riktiga kramar där båda höll om varandra. Fick inget riktigt bra kort, men vet att Erika och Peter fick det så jag ska skicka henne min mailadress sen så att jag också får det. Kanske blir lite kärlek där? *blinkar*
Erika hade gjort jätte fina tårtor, fast det krånglade lite ett tag för henne. Men som vanligt vart det som ett konstverk, synd att jag inte hann vara med att ta kort på den.
Gick på en promenad med mamma och Patrick med, och efter en stund så kom Henrik med Evelina med. Kännde att mitt tålamod och att gå jättesakta inte hör ihop. Så sista biten gick jag i min takt tillbaka. Tänker nu att man måste ju kanske lära sig att gå sakta, för snart så kan ju Edvin gå själv och då kan jag ju inte gå fort.... Men det är väl ett tag kvar dit hoppas jag..........

Har beställt en stegräknare nu med. Vart en enkel som bara räknar steg från Silva. Kännde att märket var viktigare än funktionerna, så man inte får en som inte räknar rätt. Tror att den kommer att bli jätte bra. Längtar sen tills jag får min pilatesboll som jag ska få med en premunation jag har tagit. Hoppas bara att det är en riktig boll och inte nåt skit som man inte kan använda. Sen kanske man hinner komma i form till slutet av beach 2008? *skrattar* Men imorgon så blir det en prommis från byn och hem iaf eftersom Martin ska skjutsa upp oss på kyrkis och sen går jag och Edvin hem. Martin ska ju låna min bil tills han fixat ordning sin, så det blir nog fler promisar på byn denna vecka...

Min stegräknare

Nej, nu ska jag kika på ett avsnitt av desperate housewives, bara älskar den serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0