Lugn söndag

Idag kommer jag bara att ta det lugnt. Ska kanske gå upp till mormor och fika lite, måste bara få tag på mamma först för att höra om hon ska dit. Lite tråkigt att sitta hos mormor själv eftersom hon har blivit lite gaggig på sistone.
Sen har jag som alla andra dagar lite måsten:
1. Göra klart filmen på Edvin till Linda
2. Dammsuga som alla andra dagar på våren
3. Vika minst 20 servetter till Axels dop
4. Gå minst 10000 steg

Men det ska jag väl hinna med?

Såg en skräckfilm för första gången på vädigt länge igår. Och usch va mörkrädd jag vart (som vanligt). Som vanligt när jag ska se skräckfilmer, så får Martin sova på soffan som sällskap. För han själv vill inte se skräckfilm, och för mig känns det lite tryggare att ha han nära så att jag inte dör av rädsla eller nåt *skrattar*

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh. Jag se verkligen fram emot filmtajm! Underbat gumman :)

2008-04-27 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0