Latardag?

Idag har jag och Edvin varit på kyrkis igen. Och som vanligt tycker han att det är HUR roligt som hellst. Mig bryr han sig inte mycket om, utan det är alla leksaker och barn som är intressant. Och det känns bra att man har ett sånt ställe man kan fara till 1ggr/veckan. Nu sover han sött i vagnen, för efter det vart det ica för att handla mat. När vi sen väntade på Martin (som återigen har bilen trasig och lånar min) så somnade han i mitt knä och det är inte alls vanligt! Så han var en slagen liten hjälte :-)

Martin skulle lägga om till sommardäck på min bil, och såklart var det punka på 2.... suck..... Så vi var på vulken och köpte slang, så det vart inte så dyrt. Men nästa sommar åker jag nog dit på att köpa nya däck. För dom som är på har några år på nacken....

Har gjort filmen till Linda nu, så jag hoppas att hon kanske ringer ikväll så jag kan skicka över den. Jag är ju en människa som väldigt ofta byter e-mail adress, så hon måste få min nya. Försökte ju ringa idag, men precis som igår var det inget svar.....

Hoppas att det blir bättre väder nu snart så man kan gå en långpromenad. Funderar på att gå runt ridskolan, men det småduggar hemma. Och jag hatar att gå när det regnar, så jag håller tummarna att det ska klarna upp. För jag måste ju som sagt gå mina 10000 steg *ler*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag JOBBAR Elin :) Därför jag inte svarar i tfn vet du. Jobba, ja, det betyder typ att man har en sysselsättning där man utför uppgifter åt andra som betalar en för att göra saker. Tänkte att jag får förklara vad det innebär, du har ju varit mamma ledig så länge nu så ;) *ha ha ha* Imorgon är jag ledig! Jag ringer ska det tankas film på sötnosen!! *yippeee*

2008-04-28 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0