Förkylning på gång?

Känner mig så trött och slut idag, kanske är en förkylning på gång? Har varit lite småkrasslig, men har tagit alla förkylningmediciner som finns och hållt mig frisk. Men jag kanske bara har skjutit upp det?

Är glad iaf att det är en fin dag fast jag hört att det skulle bli kallare, så nu har man ännu en dag som man kan mysa på. Få se om jag hälsar på Helena eller om jag far upp till mamma och hälsar på. Har inte riktigt bestämt mig, men tänkte om jag for till mamma kanske jag kan tvätta bilen för det skulle behövas!

Igår var jag och Lena ute hela eftermiddan på byn och hade mysigt. Gick runt lite, och kollade på lite affärer. Fyndade ett par pumps för 50kr! Sen köpte jag lite fröpåsar så man kan så lite sallad och sånt i sommar.

Nej, nu orkar jag inte sitta upp mer. Måste gå och preparera mig med lite saker så att förkylningen försvinner + att jag ska göra mig en kopp kaffe så att jag blir lite piggare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0