Deklarationen

Idag fick man deklarationen hem i brevlådan, och jag blev riktigt glad då jag såg att jag ska få tillbaka 5000kr! Kan behövas i sommar när vi ska på semester, köpa nya kläder osv.

Jag håller på att buda på en present till Evelina på tradera. Evelina älskar alla disney-prinsessor och mest gillar hon Jasmin och det är hon som är svårast att hitta nåt med. Men hittade en liten docka, men den verkar bli så dyr! Nu ligger den på 140kr och det är för att den är så ovanlig. Jag bara håller tummarna att jag kommer att få den för jag vet hur glad Evve skulle bli över den, och ingen annan kommer ju att köpa en sån. Men jag hoppas att den inte blir dyrare nu!
image60
Dockan jag vill köpa till Evve

Igår hade jag Grays Anatomi maraton, lyckades se 4 avsnitt innan jag gick och la mig. Tänkte se dom 3 jag har kvar ikväll medans Martin kollar på hockey. Kan inte vänta, så spännande nu... kommer Meredith och Derek bli ett par? Kommer Izzi och Gerorge bli ett par? Hur kommer det att gå för hans fru nu när hon blivit lämnad? Vet att många har sett serien och vet, men jag hoppas att jag hinner se ikväll.

Annars har det varit en tråkig dag idag, grått, regnigt och trist ute. Man känner sig bara seg när det inte är nån sol. Men det har varit en perfekt städdag, jag och Martin har hunnit dammsuga, skura, damma och snart ska jag gå ner i tvättstugan och slänga in en tvätt. Känner mig lite rastlös, men vet inte vad jag ska hitta på? Kanske man ska slå en pling till Tommy och kolla om dom är hemma så jag kan komma förbi med bodyn till "Larry"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0