Cell-prov

Idag ska jag fara och ta ett cell-prov. Längtar tills jag har gjort det, för som så många andra HATAR jag denna stol man ska sitta i. Men men, sen är det gjort för denna gång.
Måste iaf städa lite innan svärmor kommer och ska vara barnvakt. Inte för att hon bryr sig om vi har lite hundhår i hörnen och leksaker efter golvet, hon vet ju hur det är eftersom dom har både hund och barn. Men för min egen skull känns det bättre om det ser lite fint ut iaf...

Igår var jag och vägde och mätade Edvin och oj var han har växt! :-) Han väger nu 9560g och är 76cm lång. Men det känns bra att han går upp bra i vikt eftersom han är så smal redan. Men jag förstod nästan att han skulle ha växt mycket eftersom han äter som en liten häst. Det är verkligen tacksamt med ett barn som äter allt och mycket!

Vet inte om man hinner med nån långpromenad idag eftersom det är väl gympa ikväll? Men har hunnit med en powerwalk på 20 minuter nu på förmiddan, och man ska väl inte ta ut sig för mycket? *blinkar* Hoppas på att jag får min stegräknare idag så jag ska ha superkoll på hur mycket jag går. Och det känns bra nu när våran och värmen har kommit. Igår var det jätte skönt att gå fram och tillbaka från byn, för det var jätte varmt och det blåste inte heller. Man fick tom ta av sig jackan för det vart för varmt med....

På tal om vår så har jag nu tagit bort åkpåsen i Edvins vagn. Känns skönt att bara kunna ta på han en filt om det blir lite kallt. Men det är lite svårt att klä han för denna årstid tycker jag. Det känns som att dom ligger still där och att det kan bli ganska kallt?

Nej, nu blir jag lite stressad måste hinna duscha med. Och jag får inte missa reprisen till våra bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0